close
I'm sorry.

I was really astonished as I read the article.
I just...

Okay.

Now , I finally realize that you are not  the certain person.
I was wrong...
I thought we could be very good friends.
Maybe it was not yet to be that kind of close friend.
Or maybe I had been dreaming...

Sorry.
I'm so sorry.
I brought you too much trouble.

I am sorry.
I heartly apologize.




沒事!
只是有點難過

又犯了同樣的錯
又這麼沒腦袋

感覺自己像笨蛋
每個人都可以不爽
可是我好像有錯在先
而我又不爽在先

但是...

難道就可以那麼自私
想理就理
不想理的時候就死都不理
我說過的事情
你也都挑著聽

我想這不是第一次了...






算了
我有錯
我道歉

對不起...






 
arrow
arrow
    全站熱搜

    unterstood 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()